فرش ماشینی ابعاد بزرگ فرش ماشینی ابعاد بزرگ .

فرش ماشینی ابعاد بزرگ

شستشوی فرش های سایز بزرگ

فرش های ابعاد بزرگ ، فرش هایی هستند که در ابعاد غیر استاندارد و به صورت سفارشی طراحی و بافته می شوند و فرش های سایز بزرگ بر اساس معماری و متناسب با محیط یک مکان طراحی می شوند .


فرشهای بزرگ پارچه در مکان های بزرگی مانند : هتل ها ، ساختمان های لوکس ، سالن های مجلل پذیرایی ، کاخ ها ، موزه ها ، سالن های کنفرانس و حتی خانه های مسکونی و ... استفاده می شوند که نمایی زیبا و جذابی را برای این محیط ها به وجود می آورند .

بافت این فرش ها بسیار سخت است و بهترین و ماهر ترین هنرمندان در صنعت فرش ، فرش های ابعاد بزرگ را تولید می کنند .

در مکان هایی که دارای فرورفتگی ، برآمدگی و یا مکان هایی که دارای ستون می باشند ، می توان از این فرش ها استفاده کرد .

برای این مکان ها باید قبل از بافت فرش بهترین متخصصان ، هنرمندان و مهندسان در محل مورد نظر قرار بگیرند و به صورت دقیق مکان را اندازه گیری کنند . بعد از بافت فرش ، ماهر ترین افراد در محل حاضر می شوند و کار مونتاژ فرش را انجام می دهند .

شستشوی فرش های سایز بزرگ

در قدیم مردم فرش های خود را در خانه می شستند ، زیرا دارای ابعاد استاندارد بودند و شستشو و جابه جایی آن ها کار راحتی بود و فضایی مناسب و بزرگ برای شستشوی فرش ها داشتند .


اما با مرور زمان و تاسیس قالیشویی ها ، بیشتر مردم ، فرش های خود را به قالیشویی ها می سپارند و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر قالیشویی ها ، قالی ها را با دستگاه های پیشرفته می شویند .

فرش یکپارچه به خاطر اینکه دارای ابعاد خیلی بزرگی می باشد ، جا به جایی آن کار سختی است . اما زمانی که در فرش بزرگ پارچه لکه ای به وجود بیاید ، بهتر است ، سریع آن لکه را به صورت اصولی تمیز کنید ، به گونه ای که به بافت فرش آسیب وارد نشود .

اگر فرش ماشینی بزرگ کثیف شد ، شما می توانید با دستگاه بخارشو آن را تمیز کنید و اگر می خواهید آن را کامل بشویید می توانید آن را به قالیشویی های معتبر که در این کار متخصص هستند ، بسپارید .

و بعضی از قلیشویی ها در محل قرار می گیرند و به صورت اصولی ، بدون اینکه به بافت و یا رنگ فرش آسیبی وارد شود و با دستگاه های پیشرفته فرش بزرگ را می شویند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۹:۱۲ توسط:سعید همایونی موضوع: نظرات (0)