فرش ماشینی ابعاد بزرگ فرش ماشینی ابعاد بزرگ .

فرش ماشینی ابعاد بزرگ

همه چیز در مورد فرش های ماشینی سایز بزرگ

این فرش ها به نام های فرش ماشینی سایز بزرگ ، فرش ابعاد بزرگ ، فرش قواره بزرگ و غیره می شناسند .

فرش قواره بزرگ زیبایی و جذابیت فراوانی دارد و نمای دلنشینی را برای دکوراسیون یک محیط فراهم می کند و فقط به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود .

فرش های سایز بزرگ در شانه و تراکم های مختلف و سفارشی طراحی و تولید می شوند و هرچه شانه و تراکم این فرش ها بیشتر باشد ، علاوه بر زیبایی و جذابیت ، قیمت آن ها هم بیشتر است .

فرشهای بزرگ پارچه به صورت 500 شانه تراکم 1000 ، 700 شانه تراکم 2550 ، 1000 شانه تراکم 3000 ، 1200 شانه تراکم 3600 و در شانه و تراکم های سفارشی طراحی و تولید می شوند .

فرش های سایز بزرگی که دارای نخی ضخیم با جنسی عالی باشند ، عمر و ماندگاری بسیار بالایی دارند .

اگر به دنبال فرش ابعاد بزرگی می گردید که علاوه بر زیبایی ، کیفیت و عمر و ماندگاری بالایی داشته باشد ما به شما فرش ابعاد بزرگ 700 شانه تراکم 2550 با نخ آکریلیک را پیشنهاد می کنیم .

طرح های فرش سایز بزرگ نیز متنوع هستند که شما می توانید با سفارش هر طرح به محصول نهایی مورد نظر خود برسید . 

درباره ی فرش ابعاد بزرگ

فرش ماشینی سایز بزرگ اولین بار توسط بهترین تولید کنندگان و هنرمندان شهر کاشان طراحی و تولید شدند و شهر کاشان توانست بزرگترین فرش بزرگ پارچه جهان را تولید کند و به کشور آذربایجان برای مسجد حیدر ، شهر باکو صادر کند .

فرش بزرگ را نمی توان در فروشگاه ها یا نمایشگاه ها پیدا کرد و آن ها را فقط می توان از کارخانه ها و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد .

فرش بزرگ پارچه در شکل های مختلفی مانند فرش ماشینی هشت ضلعی ، فرش گرد سایز بزرگ ، فرش چند ضلعی ، فرش بیضی بزرگ ، فرش مستطیل شکل بزرگ و در ابعاد سفارشی طراحی و تولید می شوند .

گاهی این فرش ها برای مکان هایی که می خواهند کل فضا را فرش کنند و دارای ابعاد خاص و یا ستون می باشند ، سفارش داده می شوند .

در این صورت باید بهترین متخصصان ، مهندسان ، هنرمندان و طراحان در محل مورد نظر قرار بگیرند و با بهترین دوربین های نقشه برداری محیط را به صورت دقیق اندازه گیری کنند .

و طراحان بر اساس طرح و دکوراسیون محیط ، نقشه فرش را طراحی می کنند و یا اینکه مشتری می تواند ، نقشه فرش را خودش انتخاب کند .

بعد از طراحی و بافت دقیق فرش ، بهترین متخصصان در محل مورد نظر حاضر می شوند و کار مونتاژ فرش را انجام می دهند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۱۳:۱۴ توسط:سعید همایونی موضوع: نظرات (0)