فرش ماشيني ابعاد بزرگ فرش ماشيني ابعاد بزرگ .

فرش ماشيني ابعاد بزرگ

شستشوي فرش هاي سايز بزرگ

فرش هاي ابعاد بزرگ ، فرش هايي هستند كه در ابعاد غير استاندارد و به صورت سفارشي طراحي و بافته مي شوند و فرش هاي سايز بزرگ بر اساس معماري و متناسب با محيط يك مكان طراحي مي شوند .


فرشهاي بزرگ پارچه در مكان هاي بزرگي مانند : هتل ها ، ساختمان هاي لوكس ، سالن هاي مجلل پذيرايي ، كاخ ها ، موزه ها ، سالن هاي كنفرانس و حتي خانه هاي مسكوني و ... استفاده مي شوند كه نمايي زيبا و جذابي را براي اين محيط ها به وجود مي آورند .

بافت اين فرش ها بسيار سخت است و بهترين و ماهر ترين هنرمندان در صنعت فرش ، فرش هاي ابعاد بزرگ را توليد مي كنند .

در مكان هايي كه داراي فرورفتگي ، برآمدگي و يا مكان هايي كه داراي ستون مي باشند ، مي توان از اين فرش ها استفاده كرد .

براي اين مكان ها بايد قبل از بافت فرش بهترين متخصصان ، هنرمندان و مهندسان در محل مورد نظر قرار بگيرند و به صورت دقيق مكان را اندازه گيري كنند . بعد از بافت فرش ، ماهر ترين افراد در محل حاضر مي شوند و كار مونتاژ فرش را انجام مي دهند .

شستشوي فرش هاي سايز بزرگ

در قديم مردم فرش هاي خود را در خانه مي شستند ، زيرا داراي ابعاد استاندارد بودند و شستشو و جابه جايي آن ها كار راحتي بود و فضايي مناسب و بزرگ براي شستشوي فرش ها داشتند .


اما با مرور زمان و تاسيس قاليشويي ها ، بيشتر مردم ، فرش هاي خود را به قاليشويي ها مي سپارند و امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي بيشتر قاليشويي ها ، قالي ها را با دستگاه هاي پيشرفته مي شويند .

فرش يكپارچه به خاطر اينكه داراي ابعاد خيلي بزرگي مي باشد ، جا به جايي آن كار سختي است . اما زماني كه در فرش بزرگ پارچه لكه اي به وجود بيايد ، بهتر است ، سريع آن لكه را به صورت اصولي تميز كنيد ، به گونه اي كه به بافت فرش آسيب وارد نشود .

اگر فرش ماشيني بزرگ كثيف شد ، شما مي توانيد با دستگاه بخارشو آن را تميز كنيد و اگر مي خواهيد آن را كامل بشوييد مي توانيد آن را به قاليشويي هاي معتبر كه در اين كار متخصص هستند ، بسپاريد .

و بعضي از قليشويي ها در محل قرار مي گيرند و به صورت اصولي ، بدون اينكه به بافت و يا رنگ فرش آسيبي وارد شود و با دستگاه هاي پيشرفته فرش بزرگ را مي شويند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۹:۱۲ توسط:سعيد همايوني موضوع: نظرات (0)